Na wat geheimzinnige hints op social media van Formule 1-coureur Max Verstappen mag het nieuws eindelijk naar buiten: Max en G-Star bundelen hun krachten.
Voor Max en G-Star geldt dat ze beiden voortdurend innoveren en grenzen verleggen in hun vakgebied, wat een naadloze samenwerking tussen de twee oplevert. De precieze details van de samenwerking worden in een later stadium bekendgemaakt, maar G-Star en Max kunnen nu al bevestigen dat een selectie van limited edition-looks, zorgvuldig samengesteld door het designteam van G-Star en Max Verstappen, deel zal uitmaken van de samenwerking en gelanceerd zal worden in februari volgend jaar.
Rob Schilder, CEO G-Star RAW: “Als ware Formule 1-erfgenaam kreeg Max het racen met de paplepel ingegoten en breekt hij nu record na record. We zien veel van onze eigen merkwaarden terug in Max zoals zijn constante focus en ambitie en hebben daarom veel vertrouwen in deze bijzondere samenwerking.”
Max Verstappen: “Ik ben altijd al fan van het merk geweest, dus het was niet moeilijk om vertrouwd te raken met het DNA van G-Star. Bovendien vind ik het mooi dat we beiden Nederlandse roots hebben, maar wel op wereldniveau actief zijn en willen blijven groeien.”
De eerste limited edition items, zorgvuldig gecureerd door G-Star RAW en Max Verstappen, zullen vanaf februari 2019 verkrijgbaar zijn op G-Star.com en in G-Star-monobrandstores in heel Europa.
Verstappen Management werkt op creatief gebied samen met onderzoeksinstituut FreedomLab om een bredere relevantie te verkrijgen in het leven van Max zijn fanbase. De samenwerking is erop gericht om het domein van professionele sport, gezondheid en ondernemerschap verder te ontwikkelen.
Bron: pb verstappen.nl
Foto: pb verstappen.nl