Naast het behalen van de titel om het Europees kampioenschap Seat Leon Eurocup heeft Niels Langeveld samen met Maverick Media opnieuw een prijs gewonnen namelijk de door SEAT opgezette ”Driver Social media league”.
Deze Social Media league is door SEAT opgezet om de rijders in de Eurocup actiever bezig te laten zijn met Social media om zo meer bereik & waarde te genereren voor het merk SEAT. Aangezien Niels samen met het professionele bedrijf Maverick Media de laatste jaren al zeer intensief en actief met Social media werkt is de prijs een mooie bekroning op het seizoen.
Niels Langeveld: ”Ik ben ontzettend blij met deze gewonnen prijs en het geeft eens te meer aan hoe goed we bezig zijn met onze Social media. Het afgelopen jaar hebben we ons enorm bezig gehouden met te kijken wat we allemaal voor interessante content konden maken voor onze doelgroep & kijker. Zo zijn we onder andere begonnen met vloggen, (live) video’s en (Art) foto’s. Hier hebben we veel punten voor de social media league mee behaald. We zijn eigenlijk constant aan het zoeken wat wel en wat niet werkt voor onze volgers om maar bereik en groei te realiseren. Dit heeft er dan ook in geresulteerd dat we dit jaar met Facebook 250% groei in volgers hebben gerealiseerd en met instagram 300% groei. Op Facebook hebben we over het afgelopen seizoen gemiddeld 200.000 personen aan uniek bereik per maand en op Instagram een gemiddelde van 60.000 per maand. Dit is iets waar ik veel waarde aan hecht omdat ik zo ook mijn sponsoren op deze manier veel meer te bieden heb.”
Niels Langeveld domineerde de league middels een puntensysteem met geruime voorsprong op zijn concurrenten en wint daarmee een geldbedrag van €3.000. Rechtsboven in de link nog 1 alle actie van 2016 met de nieuwste video: ”Highlights 2016 SEAT Leon Eurocup”
Bron: pb niels langeveld
Foto’s: pb niels langeveld