Het kan er allemaal nog wel bij na een marathonetappe.
Denk je de proef goed doorstaan te hebben, geen lekke banden, niet vast gezeten en dan krijg je een verbindingsetappe wat op een survivaltocht lijkt.
Peter belt om te vragen of wij iets van de organisatie hadden vernomen over het verplaatsen van het bivak. Zij kregen een bericht via de iritrack dat het bivak verplaatst zou worden en ze wisten niet waar de assistentie was.
Maar ze hebben Henny met z’n mannen gevonden.
Henny belt met thuis:” We staan stil op de weg waar een stuk van is weggeslagen en de rest is geblokkeerd. Nu is er een omleiding van 330 km i.p.v. de oorspronkelijke 220 km. En dan blijkt dat de truck met de aanhanger er niet overheen kan. Dus hoe het nu moet weet ik ook niet meer”.
En dan belt Jos met thuis:” We staan nu langs de weg op een soort pleintje en maken hier een bivak. We gaan dan onderhoud doen aan de truck, wat wel nodig is na de marathon. Als het goed is zijn ze bezig om de weg weer vrij te krijgen en dan kunnen we met een beetje geluk vannacht nog over de weg naar het volgende startpunt. Het gaat erom spannen of we daar dan op tijd kunnen zijn”.
Bron: pb smink rallysport
Foto: fb smink rallysport